tisdag, maj 01, 2012

Morgonträning är bästa träning!

Började dagen med en kort morgonlänk i lite snabbare tempo, hade planerat springa med vagnen men Peter är ju ledig idag så jag passade på och for på en liten länk som uppvärmning innan mag och ben träning hemma. Jag sprang bara 5km men i 4.20-5.00 tempo, så det kändes bra. Allt kändes bra, kände mig stark, snabb och framförallt väldigt glad. Mer av sådana här dagar, tack!!
Imorgon blir det cykelns tur.


Tycker morgonträning är bra om man har möjlighet till det. Det är ljust ute, man håller sig pigg och glad resten av dagen, och så har du redan tränat färdigt för dagen, så du behöver inte stressa med mat eller kvällsrutiner för att ännu hinna träna. 


Nu ska jag stretcha, duscha och sedan ska vi åka iväg till Rehndahl djurgård och kolla på grisar och lamor och en massa andra skojiga djur. Liam blev redan ivrig då jag visade bilder på djuren som bor på gården. Ska bli roligt att se vad han tycker om dem i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar