tisdag, maj 29, 2012

Intervaller med Running Finland

Idag åkte vi iväg med mamma och Liam till Drumsö. Där skulle jag träffa Running Finland för att springa intervaller, vilket jag absolut inte var på humör för att göra idag. Super att de andra var så ivriga så jag måste bara hänga med. Rekommenderar att komma med på intervallträning, det blir mycket effektivare då man springer i grupp. Man pressar sig mer för att hänga med i de andras tempo. Jag tycker i varje fall att det är roligare i grupp!
Vi började med uppvärmning och sprang sedan intervaller 1minx8 med 1min gå vila emellan, 3.30-4.00min/km fart? Hade själv inte klocka men mammaspring hade det och jag förstod att vi sprang under 4.00min/km för det mesta. Lite dog jag men efteråt kändes det skönt, hade jag stannat hemma hade det inte blivit intervaller så jag är nöjd!


Fick också mina super snygga Running Finland klubbkläder. Ska lägga in bilder på dem så fort jag har tid att fotografera mig ;)

Nu ska vi kolla på "Welcome to cougar town" som är en av våra favorit serier, sååå roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar