måndag, maj 07, 2012

En helt vanlig dag

Idag har verkligen varit slöa dagen. Vi har nog städat lite och tvättat byk men annars har vi för det mesta bara lekt, varit till parken på mellis, sett på cars filmen (eller 15min till från där vi blev förra gången), lagat mat och badat. Känns som om dagen gått hur fort som helst fast vi inte gjort just någonting.


Vi bestämde oss att ta bara Liams kärra med till parken och gå hela vägen, Liam ville ha korgen i sin kärra.


Han orkade bra till parken och vi åt mellis och rutscha...


... sen hittade Liam en spade som han inte ville lämna kvar när vi skulle gå hem. Det var så roligt att hälla sand på skorna.

Hemvägen var inte lika kul, Liam ville absolut inte gå hem utan tillbaka till parken så jag fick bära Liam i ena armen och försöka få kärran och korgen i andra! Så helt träningfri fick jag inte vara idag, shit vad tungt det var. Men det var eget fel då jag inte tog vagnen med.

Har ännu grym träningsvärk i benen och skulle helst vilja gå och lägga mig under täcket och gråta, men ska sluta klaga och istället försöka stretcha och vila. Idag kommer det bra Tv-program så det blir en lat kväll också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar