måndag, april 16, 2012

Why me?

Liam har gått med en tokig mask på huvudet igår kväll och idag morse, säg hej o le säg hej o le sjunger han, kanske han tror att han är Buu-klubbens Ole monster?


Efter lunchen har Liam gått igenom sina gamla skor och såklart måste de alla testas trots att de var för små.. Och så läste vi traktor tidning som Liam fått av faffa. Kände mig så trött så jag tänkte somna helatiden (speciellt då det handlar om traktorer eller bilar så brukar jag somna) men Liam såg till att jag inte gjorde det med att skrika titta med jämna mellanrum och lyfta upp mitt huvud.

Kollade för skojs skull ifall jag hade feber, kände mig lite trött och hade huvudvärk, och jag hade 37,5°.. Nu är jag säker på att någon "högre kraft" inte vill att jag ska springa! Känner mig stressad och ledsen bara jag tänker på alla lopp jag ska springa, jag har ju inte hunnit träna, hur ska det gå? Mest stressad är jag för HCR där jag verkligen vill ha en bra tid.. Medveten om att andra har mycket större problem tänker jag ändå säga: Why me!! 

Nu ska jag (försöka) sluta tycka synd om mig själv och gå ut och gunga med Liam och mommo, som kom och hälsa på efter jobbet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar