tisdag, april 24, 2012

Intervaller med fotografen mamma

Har städat hela eftermiddagen så när Peter kom hem från jobbet kändes det skönt att klä på sig löpkläder och löpskor för att fara och intervallträna.





Jag började med uppvärmning i 3km. Sen sprang jag 10x1min intervaller med 30-40sek vila. Kände inget i knäet och det ser normalt ut så jag tror det har blivit bra! 

Brukar springa intervaller på en ca 4km rutt som går runt så det är bara att springa runt runt runt. Idag fick jag sällskap av mamma och Buster doggen som gick runt medan jag sprang. Tycker det kändes lättare då jag visste att jag hade sällskap. Mamma fotograferade mig medan jag sprang, kände mig som en kändis  ; )

Efter intervallerna fjantade jag mig på åkern en stund och gjorde lite övningar.


Ser lite ut som Buu-klubbens säg hej och le dansen! 




I morgon får vi besök av kära vänner till både mig och Liam. Ska bli så roligt, vi har saknat dem såå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar