torsdag, april 26, 2012

Babyrytmik och lite shopping

Idag har vi äntligen sluppit iväg på babyrytmik och skoj var det!
Vi hade trevligt sällskap på promenaden in till stan och efter det måste jag gå in via nike butiken. Några andra mammor åkte till MPH-fashion efter rytmiken för att kolla på nike kläder. Jag hade inte ätit så bra morgonmål så jag bestämde mig för att åka en annan gång. Kanske ett smart beslut för plånboken! ;)

















Hittade ett par fina shorts åt mig (egentligen hittade jag en massa, men hade inte råd med det). Liam valde också åt sig en vårjacka och så fick han en ballong utanför kampen, där var någon seiska tidningens happening. Första ballongen flög upp i taket i matbutiken, skrik och tårar och massor med folk var inte kul! På vägen till tåget igen fick Liam en ny ballong av en flicka, han var hur lycklig som helst!



Tågresan hem var rolig. Liam pratade med alla som kom in i vagnen och vinkade åt alla som stod och väntade på tåget. Han åt också mellis och det var inte alls klottigt när han fick äta det själv utan min hjälp (tydligen klottigt på grund av mig.)


Nu äntligen hemma. Köpte en massa olika frukter och grönsaker och ska ikväll laga fruktsallad till oss.


2 kommentarer:

  1. Hej! Det är sååå tråkigt att jag är sjuk just nu! Vi hade sett fram emot Babyrytmiken och lite sällskap efteråt. Jag börjar ju jobba nästa vecka och jag hoppas och önskar att vi ses för det! Vi måste planera in någon träning och lite playtime för barnen. Snart kan L börja gå själv, så då kanske hon är mer intressant för L. ;-) Kramar A!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ses absolut fast du börjar jobba!! När du blir frisk tycker jag du ska hänga med på träning med Running FInland. :) Liam har varit sjuk och jag har haft snuva nu så länge att det skulle kännas tomt utan den, suck. Men det var kul att lite röra på sig och vara till stan idag. Hoppas du blir frisk nu så kan vi planera in en playdate för barnen. Ha en skön helg. Kramar!

      Radera