söndag, april 22, 2012

En fantastisk dag vid havet

Efter mitt läkarbesök for vi iväg till Kopparnäs i Ingå för att grilla. Vi åkte via butiken och köpte korv, jag testade på Hälsans köks Soja Chorizo korvar, de var så mycket godare än vanliga sojakorvar som smakar soja. Rekomenderar varmt!


Det var sååå varmt. Jag hade bara mina löpartights och fleece på mig och hur skönt som helst!




Mamma kom och sökte oss från bilen och hundarna var lyckliga att se varandra igen, det hade ju gått 5minuter så de var helt obekanta, hehe. 



Min Chorizo!











Vi åkte iväg i tron om att Micke och Jenna (två av Liams gudföräldrar och min bror) skulle vara där så vi tog ingen eld med oss. När vi kom fram måste de åka för de hade annat program så vi var nu påväg och grilla med mommo och David och ingen hade eld. Bra på att planera, nej det är inte vi. Som tur var det en godhjärtad familj som vänligt bjöd oss med och grilla i deras eld. 


De hade en liten tös med som blev kompis med Liam. 



Fina grilltaket bredvid havet.



Liam och morbror David äter russin



Fin utsikt hade vi..


Tycker att det såg så mysigt ut då ett gäng gubbar satt och fiskade i solen. Sommar känsla!


Buster i ett nötskal


Mamma berättade om tidigare vandringar med fäktande armar!! Måste ibland se upp när hon blir ivrig ;)


Peter kallade mig för japan så jag höll på att fota, hehe. Men här var vi.


När elden slocknade började vi gå tillbaka mot bilen.. 



Ett hårt grepp om mammas hand känns bra för både mamma och barn! 

En fin dag har det varit. Tänkte träna ett magpass nu på kvällen ännu. Sen ska vi mysa och se på film, vi hyrde "Our Idiot Brother" med Paul Rudd.

Perfekt slut på denna helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar