måndag, april 23, 2012

6,5 km löpning med finaste sällskapet

Det var så fint väder, mitt knä kändes bra och jag hade lust. Så jag klädde på mig löparkläder och satte Liam i vagnen och så for vi på en länk.
Vi sprang först till mommo, som bor ca 1km från oss där stod vi en stund på gården och pratade, sen fortsatte vi vår färd. Liam var lite ledsen eftersom han gärna hade lekt med en vagn som stod på gården bredvid.






Vi sprang allt som allt en länk på 6,5 km. Farten låg mellan 5.30 och 6.30 min/km, tänkte kolla lite vad knäet tycker om att springa. No problemos amigos, knäet mår fin fint och likaså jag, alltså en lyckad länk!

Efteråt åt vi ärtsoppa och rågbröd. Har ännu tänkt träna magen och rumpan ikväll medan jag kollar på Desperate Housewives. Tjohoo, vad glad man blir av vädret och speciellt glad blev jag eftersom knäet känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar