måndag, mars 12, 2012

Bra träning idag och våren kommer!!!

Var på kvällen till gymmet. Hade tänkt springa lite på mattan men det var upptaget så jag steg upp på crosstrainern, vilket jag aldrig gör, tycker det är lite töntigt. Nåja, jag satte hög växel och försökte hålla ganska högt tempo för att det skulle vara mindre töntigt och när jag steg av kände jag pulsen i hela kroppen, trodde jag skulle dö, pulserade i tårna, hjärnan, fingrarna, överallt! Efter det tränade jag magen och benen riktigt hårt! Bra känsla då jag kom hem, kändes som en lyckad träning, alla muskler känns riktigt ömma, me like!
När jag kom hem åt jag lite ägg och yoghurt (inte blandat ändå!) och kollade på Desperate housewives.

Bilden härifrån.

I morgon ska vi försöka fara på familjecafé, beror lite på hur trötta vi är, så vi ser i morgon :)

Har varit varmt väder idag, +7,5°c ute och solsken, blåste väldigt mycket men det störde inte heller för nu är våren påväg, jag är så glad!! Snart behöver man inte klä på sig en massa kläder då man ska ut och springa. Bara massa härliga färgranna kläder och bara vägar. Vad jag väntar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar