fredag, februari 17, 2012

Lugn länk och städ dag!

Idag har vi städat med Liam. Peters kusin kom till oss idag och vi hade så stökigt så jag har städat i nästan hela dagen. På kvällen slapp jag ändå ut på länk. Är så stolt för jag höll mig till mitt program och sprang ca. 50min i långsam takt och efter länken muskelträning. Är stolt och ger mig själv en guldstjärna för att jag hade tålamod att springa lugnt. Det är en utmaning för mig att lära mig springa lugnt!



Det var faktiskt en skön länk, snön stack i ögonen när jag sprang men jag njöt ändå av varje minut. I morgon fartuthållighet och på söndagen lång länk på Drumsö med maratonmamman och kanske någon annan kommer också från Running Finland. Vi har ätit lite sallad och nu ska vi se på lite TV, sen och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar