onsdag, februari 08, 2012

Gymträning, stretching och töntiga tv program!

Jag sprang till gymet för att träna, lite omvägar sprang jag så att det skulle blir lite längre länk (ca. 6km). Sen kom jag fram och cyklade på konditionscykel i 30 min (som jag annars tycker är ganska töntigt eftersom man lika bra kunde fara ut och cykla men gjorde det ändå.) Sen bestämde jag mig för att det förra gången kändes så bra med 2min planka så jag gjorde det idag igen x4. Annars satsade jag mer på rumpan och benen idag, ja och lite rygg övingar. Känns bra med lite värk i benen, i like!!

Nu lite stretching, vilket jag inte brukar göra ofta men måste lite tänja benen så jag inte har så ont imorgon (så jag kan fara och springa). Visst har jag coola tights?


Mätaren visade -16,4 och det kändes inte lockande att sticka ut och springa igen efter all träning så min snälla mamma kom och sökte mig från gymmet och så åkte vi via butiken.
Jag har typ sen sommaren skrivit med jämna mellanrum mail till valio och ingman att de kunde skaffa en ekologisk rödmjölk, jag skulle väldigt gärna köpa den! Tycker annars om att köpa ekologiska varor men då jag måste välja mellan att köpa oekologisk rödmjölk eller ekologisk lättmjölk så valde jag oekologiska rödmjölken för jag ville inte ha lättmjölk. Och idag när jag var i butiken så fanns det ekologisk rödmjölk, vad glad jag blev! (jag verkar ju lite störd och fixerad av mjölk nu eftersom jag för någon dag sen också gnällde om mjölk, haha )


Nu är det onsdag och då kommer det en hel del töntiga program jag följer med bl.a. "jutta ja superdietit" och "svenska hollywood fruar".  (Och nej jag skäms inte! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar