söndag, november 27, 2011

Giraffen på äventyr

På torsdag var vi på babyrytmik och efter det på kaffe med trevligt sällskap.
Efter det var vi ut och äta hela familjen, jätte god nepalesisk mat. Längesen jag ätit så gott och för första gången på länge hade jag problem att välja mellan alla vegetariska alternativ, det händer inte ofta kan jag säga. Efter maten gick vi och kollade på snowboardar till intersport och sen skulle vi till stockmann och köpa garn så jag kunde virka lite. När vi var i stockmann märkte vi att giraffen var borta!! Jag blev ganska snabbt hysterisk och ringde intersport för att kolla om den var där och det var den, som tur (giraffen har redan blivit borttappad flere gånger och överkörd av en bil) så gick vi och söka den. När vi sen kom hem började jag genast sticka ett koppel åt giraffen ifall att den bestämmer sig för att rymma igen.                        




Här sitter Giraffen kopplad så den inte rymmer från Liam mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar