tisdag, mars 12, 2013

Kärlek för nya träningskläder!

Nya träningskläder gör träningen så mycket roligare och en sak som gör träningskläder roliga är färg färg färg!

Tycker Röhnisch vårkollektion är så fin. En massa färg och snygga detaljer som gör dem lite extra kvinnliga. Självklart är det viktigaste med träningskläder inte att de är snygga men ett viktigt bonus är det, enligt mig i alla fall.


Den gula färgen på Tove Loose Racerback var uppfriskande bland med en massa grått och svart i träningsbagen idag. Den är skönt material och var bra under träningen, bonuset med den var den SUPER snygga detaljen bak i ryggen av spets. Vem har bestämt att träningskläder måste vara tråkiga. Det var nytt och häftigt tycker jag!


Tone Shiny tightsen, som jag beställde i techno blue färgen, var mjuka och lite tunnare än de andra tightsen jag haft från Röhnisch. Jag kände mig fin i dem, kände mig som världens gladaste smurf då jag hoppade omkring med dem i gymmet, träningen löpte på hur fint som helst då jag samtidigt kikade på mig själv i spegeln. Kan säga att det här absolut är min nya favorit i garderoben! 

Beställde också ett par Shape tights i färgen Dark grey melange. De är alltså lite som Anti shake tightsen som Röhnisch hade i förra säsongen. De håller skinkorna på plats då man ska träna lite hårdare. Min mamma äger ett par Anti shake tights från förra säsongen och hon gillade dem väldigt mycket. Då hon tidigare sagt till mig att hon inte vill klä på sig ett par spända tights, medgav hon nu att hon faktiskt kände sig fin i dem. 
En av orsakerna att jag gillar Röhnisch så mycket är att det finns kläder som passar kvinnor i alla storlekar och former. Alla kan och SKA känna sig fina, också under träningen!

Du kan själv delta i min tävling om en färggrann gymbag och vattenflaska från Röhnisch HÄR

Har haft en febrig liten kille hemma i några dagar nu. Ikväll började han återhämta sig och ni kan tänka er hur mycket energi han sparat upp. Han sprang omkrig som en galning i lägenheten under kvällen. Så skönt, jätte jobbigt att se när lillen gråter och har ont.

 

Idag tränade jag med min nya tränings kompis på gymmet (han tränar inför samma mål som jag så det är kul att träna ihop), vi avslutade med lite olika core övningar, så när vi skulle ta sista planka bilden i den fina outfiten måste jag spänna ihop händerna och gräva fram leendet, älskar träning men nu kallar soffan och ett gott kvällsmål!





5 kommentarer:

  1. Supersnygga kläder! Härligt med färg! Du strålar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt med färg. Speciellt nu till våren :-)

      Radera
  2. Shit vad snyggt! Stort vill ha på både tightsen och linnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de snygga. Älskar den lysande blåa färgen på tightsen!

      Radera
  3. Hej!
    Jag undrar lite hur de där blåa tightsen är i storleken?? Är så sugen på att köpa de, men har sett att de inte finns i så många storlekar kvar på nätet... Var köpte du dina?
    Mvh Therese

    SvaraRadera