lördag, september 15, 2012

Gymträning och lekparks bus

Idag har jag varit med Peter till gymmet. Tränade rumpa och lår. I början kollade vi lite övningar till Peter och då hade jag redan värmt upp, efteråt tänkte jag "ääh slösa mer tid på uppvärmning nu" så jag skakade lite på benen innan jag körde mitt knäböj set med skivstången. Självklart försträckte jag låret, är man dum så är man. Jag fortsatte ändå träna resten av passet lugnt.
I slutet gjorde vi planka 3x1min och 1min/sida. Gjorde också lite andra magövningar mot slutet.. Note to self: värm ALLTID upp och far ALDRIG till gymmet utan nogrann plan på vad du tänker göra!



Min gym outfit var mina nya Röhnisch Anti shake tights och nya seamless linne,  Casall sport bh och asics skor. Men efter duschen klädde jag på mig mina nya favoriter, Röhnisch seamless tights. Går omkring med dem både under träning och annars, de är så otroligt sköna. Och snygga med sin lilla kjol. Verkligen nöjd med dem!

När vi kom hem åt vi middag och gick en sväng och busa till lekparken. Liam har en ny mössa med en gul tofs och det ser så roligt ut när han springer bakom buskar eller staket, då ser man bara den gula knoppen sticka upp. Vet i varje fall var jag har honom ;-)



Har nu i några dagar gått omkring och funderat på spännande framtidsplaner och är lite snurrig i huvudet av allt tänkande... väntar och hoppas...

4 kommentarer:

  1. Åh vilken söt mössa! :)

    Kul att du funderar på triathlon. Det är en värld som jag verkligen fastnat för, helt underbar :) välkommen in ;)

    receptet på moussen finns här http://www.bloggfamiljen.se/blog/2011/01/12/lchf-dessert-ljuvlig-chokladmousse/

    Igår hade jag i nötter men föredrar nog utan, blir godare så! :) Den är så himla ljuvlig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den :-) Tusen tack för receptet. Ska pröva på det!! Ja, ska bli kul med nya utmaningar :-)

      Radera
  2. Så spännande att höra om framtidsplaner! Berätta gärna mer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Berättar mer sen då det är säkert men lite flyttplaner på gång ;-)

      Radera