fredag, augusti 17, 2012

Morgonmål och marathon stress

Godaste gröten med äpple, kokos och kanel!!
Har lite abstinensbesvär då jag vaknade och märkte att vi inte har en endaste en liten nöt i hela huset!! Jag är väldigt beroende av nötter!

Snart är det start mot Helsingfors för att söka ut tävlingsnummret till maran!
Efter det ska jag på jobb, vilket var var jag befann mig igår också, fördenskull så lite bloggat. Jag är nu som inhoppare på mitt gamla jobb och det var en jobbig dag igår så jag hade absolut inga bloggkrafter kvar..
Hoppas på en gladare dag idag på jobbet, känns skönt att jobba igen. Hur länge månne den känslan varar? ;-)

Men tillbaka till maran. Jag är samtidigt ivrig som jag håller på att kisa ner mig varje gång jag tänker på det! Har inga tidsmål har jag ju sagt, men det är ju självklart att jag ändå har det. Innerst inne har jag en tid jag vill klara det på men samtidigt känns det inte möjligt med min lilla löpträning. Har ägnat så stor del åt styrketräning vilket också är kul då jag börjar märka lite mer muskler på kroppen. Men samtidigt har löpningen lidit av detta, måste ta en ordentlig funderare, hur jag ska bygga upp min träning under hösten. Vill så många olika saker och känner att det är omöjligt att få allt, så jag måste bara bestämma mig för vad jag tänker satsa på just nu.

Hoppas alla får en fin fredag med mycket motion och solsken!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig, jag vill SÅÅÅ mycket men det är omöjligt att få till allt, varför ska det vara så?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, säg det.. Känner att jag samtidigt vill vara stark och koncentrera mig på skolan men ändå vill jag springa lopp med bra tid. Jobbigt när man inte är stålmannen och naturligt bara kan allt!!

      Radera