söndag, juli 29, 2012

Stughelgen

Då vi var på stugan i helgen var det helt enkelt inte meningen att jag skulle blogga. Först tog batteriet i telefonen slut, då jag skulle ladda började det åska.. Hela tiden någonting så jag bestämde mig för att njuta av skärgården och lugnet istället.


Gott morgonmål vid stranden på stugan. Färska bär och bröd från morgontorget och melonskivor och yoghurt, Så gott!!


Liam njöt av utsikten och åt morgonmål med baddräkt på, han har också fått njuta av att simma. Vattnet har faktiskt varit så varmt att jag också simmat!


En skön stund med Peter på strandbaren i solen...


Mammas fina blommor! Hon lyckas varje år skapa vackra blomland med romantiska rosor och färgranna blommor. Så fint!

Det var en helt perfekt helg, 25°c minst i skuggan och i solen (där jag låg 90% av tiden) var hur skönt som helst. Natten mellan lördag och söndag åskade men annars var det fint hela helgen.

Hann träna, simma, sola, njuta av en öl, äta god mat, sova och vara med mamma, min familj och hundarna. Skön helg har det varit, men allt roligt tar slut någon gång och i mitt fall nu! Jag har galen stress med högar av byk, stökigt hem, loppiskläder, skola, skola, skola, skola!! Visst är det härligt med vardag? (min vardag varar inte länge, då vi kommer åka tillbaks till skärgården igen, men måste lite klaga på den stressiga kommande veckan..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar