fredag, juli 20, 2012

Soliga dagar vid havet

Har varit några underbara sommardagar. Sol, god mat, havet och vackra skärgården!
Vi har varit ute på Peters holme och njutit i några dagar nu.
Vi har...

Åkt båt..


Njutit av utsikten och den vackra skärgården...


Hälsat på kossorna..


Varit på utflykt...


Peter wakeboardade..


Solat hur länge som helst..

Simmat för första gången i år (eller simma kanske man inte kan kalla det, var mer hoppa i och lika snabbt upp och in i bastun, men visst räknas det? ;-)

Nu ska jag koncentrera mig på träningen lite bättre, min kropp och speciellt mitt huvud behöver det! Har märkt hur stel och trött kroppen känns när den inte fått röra på sig som den brukar. Men jag måste nog medge att det har varit skönt att bara slappna av och ta det lugnt också ibland.

Hoppas alla haft en skön vecka! Har varit utan internet stor del av denna vecka vilket betyder en stooor hög olästa inlägg på favorit bloggarna, så ikväll ska jag försöka läsa lite. Nu ska jag ut i det härliga vädret och träna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar