tisdag, juli 24, 2012

Åbodagen

Vi hade en skön dag i Åbo!
Hann på en snabb träff med en saknad vän, vilket var jätte skoj då jag inte sett henne på länge!
Annars har vi gått omkring i stan, ätit god lunch och njutit av vackra Åbo.
Nu är jag också stolt ägare av en knallröd kavaj jag fick av Peter, vilket jag är sååå glad över. Har blivit lite galen i granna kläder både i vardag och på träning ;-)

En annan rolig grej värt att nämna:
Nästa vecka ska jag och min vän Anni på Red Hot Chili Peppers konsert till Tammerfors, tjohoo! Ska bli så roligt!

Träning ja, det hann jag inte med idag. Blir dubbla pass imorgon istället!!
Kommer bli en vecka fullproppad med träning nu då det bara är ca en vecka kvar tills det är skola igen och då kommer vi att ha tent, jaiks!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar