söndag, juni 17, 2012

Möhippan

Igår hade vi min kära kompis möhippa.
Vi började med skumppa picknick i en park...
Där fick hon svara på en frågesport för att kolla om hon är redo för att gifta sig.. 

Det gick bra och hon fick sitt diplom...

Vi fortsatte med painball där vi träffade ett annat gäng som var på svensexa, här är bruden och nallen...


Hela gänget som var på paintballen, här saknas några roliga typer som kom med först till middagen...

Middagen var på Ravintola Suola, där vi fick väldigt god mat, en del mer än andra ;-)
 Några andra roliga grejer under kvällen var...

När en fågel kakkade på Jessica!...


När Emilia (den vackra bruden) var tvungen att gå genom parken som var fylld med folk medan jag och de andra vrålade bröllopsmarschen...

När Emilia måste hålla pausjumppa åt oss medan vi väntade på bussen...

När bruden fick en blomma av ett fyllo som han plockade från en terass kruka...
Kvällen avslutades på Molly Malones (som absolut är den bästa baren i Helsingfors)...

Där lekte vi "jag har aldrig"...

Och kollade på bruden som dansade på bänken..
Kul kväll med trevligt sällskap var det!

Idag vaknade jag seeeent, mår fint men är så otroligt trött!! Skulle absolut inte klara av att göra detta ofta, det var ju 2,5 år sen jag senast var ut, om inte mitt misslyckade försök på nyåret räknas. Och då menar jag inte en droppe alkohol på hela den tiden. Bra gick det ändå. 

Nu lagar vi hemlagad pizza, tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar