fredag, maj 25, 2012

VARNING! detta är säkert det tråkigaste inlägget någonsin

Morgonen började inte bra hemma hos oss! Jag hann vara vaken i ca 10 min innan jag fick migrän, hemsk migrän. Som tur var Liam trött redan 11 tiden och vi kunde ta oss en tupplur. Vi sov en tre timmars tupplur!!! När jag vaknade hade migränen försvunnit och jag kände mig utvilad och glad. Slapp lätt undan denna gång.

Vi har försökt städa på eftermiddagen för att jag i morgon ska kunna fira min födelsedag med min fina familj utan att stressa om smutsiga strumpor och dammiga knutar.
Peter är på staffetkarnevalen med sin klass så han är lite senare hemma idag. Vi hade också tänkt åka in och kolla på staffetkarnevalen, men tror det inte hade varit så skoj med migrän..

Hoppas alla andra haft en lite bättre dag? :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar