söndag, maj 20, 2012

Söndags träning i gräset

Blev inget långpass utan en länk på 12km med medeltempo på 5.20min/km.
Sprang på en spånbana så det var bra underlag hela vägen.

Såg några bambin på vägen hem från spånbanan som stod och åt lite gräs. Själv åt jag några hundra insekter som flög in i munnen medan jag flåsade fram, inte vegetarian längre nej..

Efter länken tränade jag lite styrka på gården, det var skönt att vara ute i gräset och träna. Doftade sommar och var varmt och skönt, jag njöt verkligen!

Efteråt badade vi bastu, jätte skönt att göra det på dagen. Sen åt vi mat och ni sitter vi i färjkön på väg till Åbo och hälsa på.

Skön helg var det som gick alldeles för fort!! Hejdå, vinkade Liam till fammo och faffa och alla traktorer och så somnade han..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar