fredag, maj 11, 2012

Backträning med Sandra Eriksson

Fick igen skjuts av min snälla mor och Ulle kom med.
Vi träffade Running Finland gänget och började med uppvärmning runt tölöviken. Under uppvärmningen började det regna. Härligt!



Efter det körde vi backintervaller 250m 3x4ggr med några minuters vila emellan. Och detta i ösregn! Lite mera härligt!
Känslan under passet var: smaken av måltiden jag åt innan.
Känslan efter passet var: dyblöt men väldigt skön!























Insåg efteråt, när jag kollade på bilderna, att jag bilder faktiskt ljuger. Skrattar på alla bilder, men egentligen har jag spytta i halsen, tro mig!













Märkte först hur genomblöt jag verkligen var när jag hemma gick i duschen och klädde av mig. Man kunde vrida några liter vatten ur ALLA mina kläder. Men skit i det för det var ju ändå så roligt. Det spelar ingen roll om det regnar, solen skiner eller om det snöar så går det bra i grupp!



Röhnisch Anti Shake tightsen var på prov idag på backträningen och jag kan bara säga att jag är förälskad i dem! Kände att de verkligen höll allting på plats och så kände jag mig så fin i dem! Praktiskt då de har band som man kan knyta åt runt midjan, tycker ofta att byxor skrinner ner, men inte idag! Så ja, jag är väldigt nöjd med tightsen!!


I morgon ska vi till Solvalla på lite inspiration dag och paddling, ska bli roligt! Hoppas på fint väder och en rolig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar