onsdag, maj 30, 2012

11km med vagn

Jag sprang iväg med Liam i vagnen eftersom Peter var sent på jobb. Mamma mötte upp oss och kom med, vi sprang en 2-3km sträcka flera gånger så att mamma sprang åt ena hållet och jag åt andra. På så sätt möttes vi flera gånger och det var ju skoj att inte vara ensam! När vi startade hade jag shorts, långärmad tröja och min nya Running Finland jacka, men insåg snabbt att jag måste klä av mig för att alls orka springa. Så där stod jag mitt på vägen och klädde av mig! Hade resten av länken bara sportbh och jackan, skönt så.

Blev för mig allt som allt en 11km länk med medeltempo 5.45min/km. Liam somnade under länken så jag kunde träna mage och rumpa ännu hemma.
Lagade innan vi for en supergod milkshake. Jag mixade ihop olika bär, massor med olika frukter, kvark och mjölk. Det blev jätte gott!! Nu ska jag dricka lite milkshake och äta lite smått kvällsmål framför TV:n. Ska försöka vara duktig och stretcha lite.

Har också en sorglig nyhet! Mina favorit löpstrumpor har gått sönder, jag älskar den gröna färgen och hur sköna de är på foten. Det kom nästan en tår då jag märkte det. Vissa gråter för krig och naturkatastrofer eller annat viktigt, jag gråter då mina strumpor går sönder. Suck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar