lördag, april 21, 2012

Vårt hem är en sportbutik

Det finns ännu hopp, jag känner mig betydligt bättre idag.
Ska spendera en lugn dag hemma med familjen, gå på promenad, tvätta byk och städa upp lite. Tänker bestämma mig först imorgon om jag far på länsiväyläjuoksun eller inte. HCR är ju viktigare så jag vill inte vara sjuk då och hade gärna hunnit träna lite innan det.

Vek just in rena kläder i garderoben och märkte att mitt tidigare "så-fullt-av-vanliga-kläder-skåp" har bytt till "så-fullt-av-träningskläder-skåp".  Hur har det blivit så? Har bara en liten hög vanliga kläder kvar, nästan allt annat är gjort av 100% polyester, hehe. Nu finns det dessutom så snygga träningskläder att man kan gå klädd i dem fastän man inte tränar. Och så är de ju så bekväma ;)

Snart tror man att man är i en sport butik när man kommer hem till oss. Mitt skåp är klädavdelningen, i hallen står det tre snowboardar och en longboard, en wakeboard i extraskåpet, Fillari eller fitness/löpar tidningar överallt, och två cyklar på balkongen eftersom de inte får plats i hallen där brädorna står och lite innebandy klubbor, hockey klubbor, stavgångs stavar, löparskor... Välkomna till Amanda och Peters sportbutik..

Min är den röda Specialized Hardrock cykeln
 och Peter har en Kona Stinky.  Tuffaste cyklarna har vi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar