fredag, april 13, 2012

Promenad med mommo

Blev en rätt så lugn fredagen den trettonde. Vi har bara städat och tagit det lugnt hemma. Var på en liten promenad runt gården och gungade en stund med mommo. Skönt lugn dag har det varit.

På promenad med mommo.. hittade en massa kottar..
..gunga..gunga..




... och såhär tråkigt var det när vi kom hem.. var ju inte alls färdig ute! 

















Lite flunssa i luften tror jag för båda pojkarna här hemma är lite slöa. Själv är jag livrädd att bli sjuk, ser så fram emot morgondagens träningsdag i Solvalla med Running Finland. Får se hur mycket jag klarar av, har ännu muskelvärk i hela ryggen, nacken och käken. Spikmatta, stretch och vila ikväll så hoppas jag att jag är iform imorgon. Väntar så på att springa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar