tisdag, april 10, 2012

Lazy lazy lazy

Skäms nästan så lite jag rört på mig under påsken. Har bara tagit det lugnt och ätit gott hela helgen. Nu straffas jag med att känna mig lite små sjuk och seg. Liam är febrig så jag hoppas det bara är sympatisjukan jag har!!
Vi har trollat vårt vardagsrum till sovrum idag och tittat på "Cars" filmen, Liam var nöjd! Och jag njöt också av lite mys..



Känns så underligt att vara hemma igen. Det krävs bara några dagar för att jag ska bli bortskämd. Ska jag laga mat, måste jag städa? Känns som om vardagliga saker plötsligt är så mycket svårare än förr. Men det blir ju en mjuk start med kort vecka då det redan är tisdag.

På helgen ska jag till Solvalla på Running Finlands träningsdag. Så jag vill absolut inte bli sjuk!
Idag ska jag försöka mig på en kort länk och se hur jag känner mig. För tillfället känner jag mig som den lataste människan i hela världen, eller ja, kanske bara hela Finland eftersom det här säkert är den lataste i hela världen..

bilden tagen härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar