tisdag, april 17, 2012

Lätt träning

Hade imorse lite stegring och har kännt mig lite seg idag. Kände mig ändå så rastlös så medan pojkarna sov så tränade jag lite mage och rumpa. Han just börja innan Liam vaknade och skulle hjälpa till.. Hade haft honom som extra tyngd ifall han skulle sitta still en stund, vilket inte händer. Orkade bara med lite planka och knäböj, sen gav jag upp och insåg att jag faktiskt är sjuk och inte orkar.

Shorts och kortärmat, snart kan jag fara ut och springa såhär! Jag vill ha sommar!

Fick träningshjälp av Liam 

Nu ska vi åka till stan för att inhandla Crocs åt Liam. Jag fick ett presentkort på 40€ till Crocs i lördagens goodiebag och tänkte idag åka in till stan med Liam och skaffa skor. Uppdaterar ikväll vilka Liam har valt, har på känn att det blir Cars Crocs om det finns sådana. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar