tisdag, mars 13, 2012

På länk med min busunge!

Trodde Liam hade söndrat playstation idag. Skulle sätta på en film då jag plötsligt märkte att jag inte fick utmatat skivan som var i, orsaken var att det inte var skivAN utan skivORNA. Tre stycken skivor fick jag till sist utpetade från öppningen. Han är helt omöjlig, hittar på en massa hyss, han satt och skrattade bredvid mig medan jag försökte få ut skivorna.
Dessutom är det lite som att bo med en papegoja som upprepar precis allt du säger, måste vara försiktig om man slår foten på tröskeln att det inte kommer fula ord från munnen!!

Vi hade en stor hög biblioteksböcker som borde lämnats tillbaks för ett tag sen så jag satte Liam i vagnen och så sprang vi och förde dem tillbaks. Vi sprang totalt en 8 km länk, härligt soligt väder och 5°c ute. Lite irriterande motvind var det och största delen av länken var bara slask. Men ju snabbare det smälter desto snabbare kommer våren och sommaren. :)

Endera var det massa vatten...
...eller så var det snöslask.












Liam var så trött av allt bus och länken så han somnade genast efter mellanmålet då vi kom in och sover fortfarande. Ska passa på att laga maten under tiden och kanske baka semlor, det skulle vara gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar