onsdag, mars 14, 2012

Magträning före lunch

Hittade på sysselsättning då Liam sov. Tränade magen en stund och tittade på Tv, skönt var det! 

Bålrotation med 5kg tyngd. 30x3


Sneda crunches, 20/sida x 3

Plankan, kollade inte tiden så noga utan gav upp när det känndes allt för jobbigt...
och sidoplankan.. Dammsugaren står i bakgrunden och jag borde dammsuga istället men det är ju inte alls lika roligt.
 Prövar också på hur det skulle vara att leva utan telefon. Peter tog i misstag med min telefon till jobbet, jag har en likadan telefon som hans arbetstelefon så det var inte så konstigt. Men känns knäppt att vara utan telefon, inte för att jag använder den nästan alls på dagen men det känns tryggt att veta att den finns här ifall jag behöver den.
Nu ska vi ut och gunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar