fredag, januari 06, 2012

Springa Springa Roligt Roligt!

Har haft ganska tråkigt väder här hela vintern, varmt och ingen snö. Men det finns också en positiv sida med det och det är att man kan springa utan att vara rädd att falla och slå sig. Men nu börjar det bli lite kallare och vi har lite snö en mest is på marken. Hittade sådana Icebug Trail BugWeb sula med dubbar så att man kan t.ex. springa när det är halt. Jag var faktiskt ute och prövade dem för någon dag sedan och de fungerade faktiskt väldigt bra, kändes som att springa i ojämn terräng på sommaren p.g.a. all is men inte halt! Jag rekommenderar att köpa sådana om du tycker om att springa på vintern!



Måste också lägga in en bild på min nya fina vindjacka jag fick av Peter. Den har fleece i så det känns skönt när det är lite kallare, idag var det ganska kallt på dagen då jag skulle fara och springa och då var den väldigt bra, hade bara en tunn springskjorta under och det var hur bra som helst. 

Arga amanda kan vara glad också ibland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar