söndag, januari 29, 2012

Söndag, bästa dagen!

Vi vaknade upp till en vacker, men lite kall söndagsmorgon! (-15°c). Efter morgonmålet gick vi ut på en kall och uppfriskande promenad i vintervädret. Nu ska jag städa undan lite och snart kommer mommo och David hit på besök!

massa spännande grävmaskiner...

Imorgon tänkte jag försöka fara på lite längre länk med Liam på morgonen. Får se hur det går, det var före julen jag senast var med vagnen och springa, det har kommit en hel del snö sen dess. Och på kvällen kommer en god vän på promenad med oss, ska bli roligt att träffas, det är ett tag sen sist!

Här är en sång av The Pogues som är ett av de bästa banden som finns (delad 1:a plats med Flogging Molly) och musikvideon är från den absolut bästa filmen som finns ps. I love you. När jag hör den tänker jag på Peter och jag blir alltid glad när jag tänker på honom!


Hoppas alla andra också blir glada! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar