tisdag, januari 31, 2012

Familjecafé och spring!

Idag gick vi första gången till familjecafé med Liam, det var skoj, speciellt för att vi träffade bekanta där. Vi hann tyvärr bara vara där en stund för vi var så trötta och lata på morgonen så vi startade lite senare än tänkt.

Peter var sent på jobb idag så mommo fick komma och vakta Liam medan jag for ut och springa. Sprang 11km och en timme räckte det, lite snabbare måste jag springa mot slutet för det blev lite kallt. Men oj vad skönt det var att springa utan vagn, kändes så lätt. Sprang och drömde om sommaren, tiden går fort då och plötsligt var jag hemma igen. När jag kom in såg jag att det var 14,5°c ute, det var tur att jag såg det först när jag kom in, annars hade det nog blivit en lite kortare länk.
Här är bilden jag hade i huvudet hela min länk (kanske därför jag hölls varm).

Det är Peter som wakeboardar. 

Måste försöka tänja lite, sträckte idag inre lårmuskeln då (pinsamt nog) jag skulle sätta telefonen och laddas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar