torsdag, juni 21, 2012

En dag med familjen

Vi har picknickat i parken och promenerat till butiken, nu är det fotboll som gäller. Jag säger nu redan att jag håller väldigt mycket på Portugal och vet med säkerhet att jag kommer bete mig väldigt barnsligt och sura i ett hörn om de förlorar. 
Det bästa som hänt idag var min stolta-mamma stund över vår otroligt duktiga son som gick HELA vägen hem från butiken. Vilket är 2,5km!! Låt mig påpeka att han bara är 1 år och 7månader. I´m a proud mama! Under vägen plockade vi stenar och kottar, sedan sprang och hoppade vi lite, lite stenar till och sedan var vi ju redan hemma igen. Har varit en varm och fin dag med familjen, bara vi tre.

Imorgon bär det av till Snappertuna till skären för att fira en till fin midsommar där. Efter det ska vi åka mot Korpo, hoppeligen slipper vi köerna!
Kommer ha en kort träningspaus nu under midsommar, men på söndag tänkte jag springa ett långpass innan vi åker iväg till Korpo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar