måndag, april 23, 2012

Veckans träning

Eftersom dagens träning kändes bra så kan jag inte sluta. Här är min veckoplan:

Måndag: Knätest = Godkänt. 6,5km löpning med vagnen
Tisdag: Intervallträning.
Onsdag: 7-10km i lugnt tempo
Torsdag: Vila
Fredag: Morgon länk med vagn, tänkte springa lite runt och titta med Liam. När jag var och cykla hittade jag en skojig skogstig som vi ska checka in.
Lördag: Kort uppvärmningslänk och styrketräning. (Om vi är hemma så far jag till gymmet annars blir det något annat)
Söndag: Långpass (Om vi är hemma tänkte jag kanske fara på Running Finlands långpass, annars blir det ensam och troligtvis inte så långt. Måste akta mig att inte knäet hoppar bort).

Känner mig för tillfället ivrig inför HCR som är om typ två veckor. Vet inte om det beror på att jag idag märkte att jag kan träna eller att klockan är tolv och jag ännu är vaken och läser inspirerande bloggar och kollar in nätbutiker. Måste nog försöka gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar